» علم و فناوری » مدیرعامل پیکاپک: ایجاد فرهنگ استفاده از سمپلینگ مدرن از چالش‌های ما است
علم و فناوری

مدیرعامل پیکاپک: ایجاد فرهنگ استفاده از سمپلینگ مدرن از چالش‌های ما است

22 خرداد 1402 2011

پلتفرم سمپلینگ دیجیتال پیکاپک با ارسال هدفمند کالا به محل مصرف‌کننده و انجام نظرسنجی، اطلاعات دقیقی از نظرات مصرف‌کننده در اختیار برندها قرار می‌دهد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×

    با ما در ارتباط باشید