» اقتصادی » راهبرد‌های بانک مرکزی در توسعه ارائه خدمات بانکی غیرحضوری به مردم
اقتصادی

راهبرد‌های بانک مرکزی در توسعه ارائه خدمات بانکی غیرحضوری به مردم

26 اسفند 1400 109

بانک مرکزی در راستای توسعه خدمات الکترونیکی، تسهیل ارائه خدمات بانکی به مردم و کاهش مراجعات حضوری به شعب بانک‌ها به ویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا، برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه نصرآبادی -جانشین مدیر مسول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×

    با ما در ارتباط باشید