» اجتماعی » نبود زیرساخت‌های لازم موجب عدم برندسازی ایران در صنعت گردشگری می‌شود
اجتماعی

نبود زیرساخت‌های لازم موجب عدم برندسازی ایران در صنعت گردشگری می‌شود

18 اسفند 1400 1012

یک پژوهشگر حوزه گردشگری با اشاره به اینکه که ضعف زیرساخت‌ها از عوامل مهم عدم توسعه صنعت گردشگری و برندسازی در مقاصد گردشگری ایران است، گفت: متأسفانه در اغلب مقاصد گردشگری ایران با کمبود شدید زیرساخت‌های لازم مواجه هستیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه نصرآبادی -جانشین مدیر مسول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×

    با ما در ارتباط باشید