» فرهنگی و هنری » رقابت صداوسیما با فضای مجازی بر سر جذب مخاطب
فرهنگی و هنری

رقابت صداوسیما با فضای مجازی بر سر جذب مخاطب

15 اسفند 1400 009

اعتماد نوشت:یافته‌های یک نظرسنجی در اسفند امسال نشان داده است که 50.1درصد افراد در ایران، اخبار ‏روز را از صدا و سیما، 36.7 از فضای مجازی (شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری) و 0.7درصد ‏از روزنامه‌ها کسب می‌کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه نصرآبادی -جانشین مدیر مسول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×

    با ما در ارتباط باشید