» فرهنگی و هنری » یک اشتباه در نظرسنجی‌های صداوسیما
فرهنگی و هنری

یک اشتباه در نظرسنجی‌های صداوسیما

15 دی 1400 0010

مهر نوشت: مدیر شبکه تلویزیونی «ایران کالا» درباره آمار مخاطبان این شبکه بیان کرد که مخاطب هدف این شبکه بیشتر بنگاه‌های اقتصادی و اقتصاددانان هستند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

فاطمه نصرآبادی -جانشین مدیر مسول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×

    با ما در ارتباط باشید